دکتر ابراهیم صبوری پیرموسائی

DBA Doctorate of Business Administration دکتری حرفه ای مدیریت کسب وکار

تبلیغات تبلیغات

تکنولوژی ،حرفه بازاریابی راتغییر داده است

شاید حدود ۵۰ سال قبل که تبلیغات به شیوه امروزی در خیابان مدیسون نیویورک به راه افتاد کمتر کسی پیش بینی میکرد که روزی بازاریابان به غیر از وجه هنری احتیاج به تخصص دیگری داشته باشند. ولی تکنولوژی، حرفه بازاریابی را تغییر داده است و یک بازاریاب امروزی باید دو وجه دانشمند و هنرمند را به‌طور هم‌زمان داشته باشد. بازاریاب‌ها باید خلاقیت و نوآوری داشته باشند تا بتوانند کمپین‌های جدید طراحی کنند و با مصرف‌کنندگان در ارتباط مستقیم باشند و درعین‌حال قابلیت تحلیل
در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

مطالب پیشنهادی

آخرین مطالب سایر وبلاگ ها

جستجو در وبلاگ ها