دکتر ابراهیم صبوری پیرموسائی

DBA Doctorate of Business Administration دکتری حرفه ای مدیریت کسب وکار

تبلیغات تبلیغات

شرحی بر تفاوت های CEM در برابر CRM

به هيچ وجه نمي توان اين موضوع را انکار نمود که حوزه هاي CRM و CEM، به طور قابل توجهي با يکديگر همپوشاني دارند. برخي از متخصصان مديريت ارتباط با مشتري اين ادعا را که CEM، يک نگاه شفاف و صيقلي از CRM بوده را رد مي کنند. برخي ديگر نيز اشاره مي کنند که روش هاي CEM به شدت با CRM متفاوت است. مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM – مديريت ارتباط با مشتري به طور گسترده اي در سطح دنيا شناخته شده و مورد استفاده قرار مي گيرد، CRM يک استراتژي پياده سازي شده براي مديريت و
برچسب‌ها: همپوشاني, استراتژي
در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

مطالب پیشنهادی

آخرین مطالب سایر وبلاگ ها

جستجو در وبلاگ ها